Dejv Birs (Dave Birrs) jedan je od ključnih predavača na ovogodišnjem Digital Day-u koji počinje 25. maja u Domu omladine. Pisac, konsultant i edukator Dejv Birs poznat je kao jedan od najboljih govrnika i vrsnih stručnjaka u oblasti digitalnog advertajzinga. Na Digital Day-u održaće predavanje pod nazivom “Reigniting our love of digital advertising”.
“Kada ljudi govore o digitalnom advertajzingu, oni i dalje misle na banere. A pošto je većina banera lošeg kvaliteta, to nije dobra stvar.” ističe Dejv Birs i dodaj: “U industriji trenutno postoji opsesija programatik advertajzingom, ali to nam neće pomoći. Zato ćemo digitalni advertajzing posmatrati sa kreativne tačke gledišta i postaviti sami sebi pitanje – kako da od ovoga napravimo nešto na šta ćemo biti ponosni ?!”
Energičan je i zanimljiv govornik koji na svojim predavanjima razbija mitove koji okružuju svet kreativnosti i inovacije, ali u isto vreme predstavlja i nove metodologije, okvire rada i daje praktične savete. Njegova predavanja pomažu kompanijama da usvoje kreativnost kao deo poslovne kulture i primene je na rešavanje problema u poslovanju. Njegov pristup se sastoji u tome da se stvori veći nivo angažovanja osoblja, više inovativne kulture, praktičnih svežih ideja i jaka liderska vizija. To može da pomogne svim kompanijama da se diferenciraju na prepunom tržištu, nudeći jedinstvenu vrednost svojim klijentima.
Dejvova predavanja su prepuna konkretnih primera, Case-studija i praktičnih saveta. Poznat je po tome da uključuje publiku kako bi ilustrovao primere i stavove, a ona dobija konkretne tehnike koje može odmah da primeni na datu situaciju. Trenutni fokus mu je na demistifikaciji kreativnosti, sa ciljem da pomogne pojedincima da nauče nove veštine i kompanijama da ih koriste i postignu bolje poslovne rezultate.
Dejv je veći deo svoje karijere proveo je na poziciji kreativnog direktora u nekim od najvećih i najboljih britanskih advertajzing agencija kao što su OgilvyOne, McCann Worldgroup i Poke. Trenutno je glavni urednik u “The Drum”, najpopularnijem evropskom magazinu i portalu o advertajzingu, a pre četiri godine objavio je knjigu “A User Guide to the Creative Mind”.
Najveća i najznačajnija domaća konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day biće održana 25. maja u Domu omladine Beograd. Konferencija je edukativnog karaktera koja pored ključnih predstavnika digitalnog tržišta Srbije i regiona okuplja i predavače sa razvijenih tržišta koji će sa domaćom publikom podeliti svoja iskustva, najbolje prakse i najaktuelnije trendove u digitalnoj industriji.
Ulaznice se kupuju isključivo putem sajta www.digitalday.rs