Combis Partner Day
Combis Partner Day koji je organizovan u saradnji s kompanijom Namirial bio je posvećen ekspertizi u području digitalnog unapređenja poslovanja koju je Combis stekao implementacijama u Hrvatskoj, a koju će u budućnosti proširiti na regionalnom tržištu.
Regionalni sistem integrator Combis u saradnji s kompanijom Namirial GmbH, naprednim pružaocem inovativnih rešenja za digitalnu autentifikaciju i kompanijom Wacom Co. Ltd, globalnim proizvođačem grafičkih tableta organizovao je Combis Partner Day na kojem je predstavljeno novo partnerstvo i ekspanzija Combisa na nova tržišta, brojna napredna rešenja kao i rezultati istraživanja o digitalizaciji poslovanja.
“Namirial, naš partner na ovom događanju, nedavno je akvizirao austrijsku kompaniju Xyzmo, poznatu po vrhunskom rešenju za elektronski potpis, čija je rešenja Combis već uspešno implementirao kod više korisnika u Hrvatskoj. Tako će Combis uz dosadašnju ponudu rešenja proširiti svoj portfelj u ovom segmentu. Osim toga, na Combis Partner Dayu predstavljamo konkretna rešenja koja smo implementirali kod naših korisnika u saradnji s našim partnerom kompanijom IT Sistemi te novog prodajnog partnera za područje Slovenije koji će nuditi proizvode iz Namirial portfelja, kompaniju TIS”, najavio je pred događanje Siniša Staničić, višegodišnji direktor Sektora IT infrastrukture Combisa.
Siniša Staničić je početkom 2016. godine preuzeo i upravljanje portfeljem Combisa u segmentu vezanom uz rešenja za digitalizaciju poslovanja finansijske industrije, gdje Combis planira rast u nadolazećem razdoblju.
Posebna pažnja bila je usmerena na poslovne izazove i novu EU uredbu eIDAS kojom se nastoji povećati poverenje u elektronske transakcije na unutrašnjem tržištu osiguravanjem sigurne elektronske interakcije između građana, preduzeća i tela javnih vlasti.
Predstavljena je i vizija budućnosti poslovnica u kojima su primenjena paperless rešenja i biometrijski potpis te rešenje mobilni bankar. Jedno od predavanja bilo je posvećeno i praktičnim primerima za što konkurentniju digitalnu transformaciju kompanija. U svakom predavanju naglasak je bio na maksimalnom prilagođavanju poslovanja korisniku.
“Sadržaj Combis Partner Daya pogodio je interes publike što dokazuju i podaci istraživanja koje smo sproveli neposredno pred događanje – po kojem 58 posto ispitanika ove godine planira implementirati neko od rešenja za digitalizaciju poslovnih procesa. Verujem da je to dobar pokazatelj u kojem smeru se kreću poslovne potrebe kompanija”, napomenuo je Staničić.
“Na pitanje jeste li upoznati s eIDAS Uredbom Evropske unije 56 posto ispitanika odgovorilo je potvrdno, no ipak, velik je postotak (44 posto) onih koji su odgovorili negativno, zbog čega su događanja poput Combis Partner Daya izuzetno važna – informisanost o jedinstvenom evropskom digitalnom tržištu realna je poslovna potreba hrvatskih kompanija”, zaključuje Staničić.