Combisovi stručnjaci prezentovaće inovativno rešenje koje omogućuje sistemsku, preciznu i efikasnu naplatu potraživanja, ubrzava obradu predmeta te smanjuje troškove obrade.
Jedan od vodećih sistem integratora Adriatic regije Combis predstaviće se publici ovogodišnjeg Savetovanja Udruženja banaka Srbije prezentacijom o ComDebtsu, naprednom rešenju za upravljanje dugovnim portfeljem. Savetovanje se pod krovnom temom ‘Međunarodni standardi i NPL – dan posle’ održava od 20. do 22. maja na Paliću.
“ComDebts je inteligentno rešenje za upravljanje naplatom potraživanja kojim su podržane apsolutno sve faze procesa naplate potraživanja, od prvog dana prekoračenja roka plaćanja do same naplate dugovanja, uz podršku za naplatu putem pravnih procesa”, izjavio je Miroslav Acman, voditelj ComDebts projekata u Combisu, neposredno pre predavanja na Paliću.
ComDebts aplikacija kreira zaokruženi, takozvani 360° pogled na svakog klijenta. Agenti naplate, odnosno zaposleni koji upravljaju odnosima s klijentom raspolažu svim relevantnim informacijama za naplatu potraživanja. Vidljivi su im svi računi klijenta, istorija ranijih postupanja, kontakata i obećanja, pa je celokupno postupanje olakšano uz potpune i ažurne informacije na jednom mestu.
“ComDebts podržava sve moderne komunikacijske kanale, fleksibilnost u upravljanju poslovnim procesima te automatizaciju celokupnih procesa naplate i komunikacije s klijentima. Izgrađen je oko integriranog Business Process Management sistema, u kojem su smeštena sva poslovna pravila koja se mogu prilagoditi u radu, kroz sami grafički interface, a bez potrebe za ponovnim pokretanjem sistema”, naglasio je Branimir Tešija, rukovodilac Odeljenja razvoja u Combisu.
ComDebts podržava povezivanje s matičnim, poslovnim sistemom kompanije i vrši razmenu velikih količina raznorodnih korisničkih podataka. Visoku efikasnost rada omogućava i integracija s kontakt centrom. Sistem u pozadini poziva klijente i tek u trenutku uspešno uspostavljenog kontakta, agentu otvara predmet za postupanje na ekranu. Sistem je u mogućnosti automatski generirisati SMS-ove i sve oblike pisama (dopisi, opomene, otkazi), a podržava i postupanje po kasnim fazama naplate kao što su rad s advokatima i nezavisnim agencijama za naplatu.
“Poslovanje modernih kompanija zahteva smanjivanje troškova te ubrzanje i efikasnost rada. Kako bi kompanije mogle odgovoriti tim izazovima, Combis je razvio niz naprednih rešenja, među kojima je i ComDebts. Uspešno upravljanje procesima naplate jedan je od poslovnih imperativa finansijskih kompanija ali i svake kompanije koja svoje usluge naplaćuje po osnovi evidentirane potrošnje ili otplate u ratama. Na tom području ComDebts može učiniti značajnu razliku i kompanijama biti pouzdan oslonac u ostvarivanju poslovnih ciljeva”, istakla je Bosiljka Sekulić, Business Development Manager Combisa u Srbiji.