Bloomberg Adria zvanično počela da radi

0

Bloomberg Adria, prva panregionalna multiplatformska mreža za poslovne vesti u Jugoistočnoj Evropi zvanično je počela da radi danas, 1. jula. Sadržaj je prvo biti dostupan na digitalnoj platformi, dok će emitovanje na televiziji početi naredne nedelje. Nova mreža za vesti  sa fokusom na poslovne i finansijske vesti, počeće sa radom istovremeno na pet tržišta u uredničkim centrima u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Severnoj Makedoniji, Srbiji i Sloveniji.

Više od 130 lokalnih novinara, komentatora, analitičara i finansijskih stručnjaka kreiraće originalan sadržaj na pet regionalnih jezika. Kroz saradnju sa kompanijom Bloomberg Media, Bloomberg Adria će koristiti snagu 2.700 novinara i analitičara iz 120 zemalja. Kombinovaće preveden Bloomberg News sadržaj sa originalnim izveštavanjem iz regiona, kako bi stvorila glavnu destinaciju za vesti za poslovne lidere u Jugoistočnoj Evropi.

Bloomberg Adria će obezbeđivati stručan uvid u uzroke, kontekst i posledice faktora koji oblikuju globalnu i regionalnu ekonomiju. Nova platforma će pružati uslugu za sve veću zajednicu donosilaca poslovnih odluka i lidera putem televizije, štampanih i digitalnih medija kao i mobilinih i društvenih mreža kroz nepristrasno novinarstvo zasnovano na činjenicama. 

Bloomberg Adria će raditi kao servis za vesti dostupan 24 sata 7 dana u nedelji, sa osam sati TV programa uživo svakog dana iz studija u Beogradu, Ljubljani, Sarajevu, Skoplju i Zagrebu. Kroz ugovor o licenci za sadržaj sa kompanijom Bloomberg Media, nova mreža za vesti imaće pristup obimnom sadržaju iz oblasti finansija i ekonomije, analizama i  podacima sa tržišta što će lokalnim timovima omogućiti da prezentuju prevedene priče sa Bloomberg Adria platformi.

Bloomberg Adria predstavlja regionalnu saradnju između Bloomberg Media i Mtel Swiss medijske kompanije u većinskom vlasništvu Telekom Srbija.

“Uzbuđeni smo što Bloomberg Adria počinje sa radom ovog meseca i što će doneti vrhunske poslovne vesti publici u Jugoistočnoj Evropi”, rekla je Soo Kang, globalna direktorka Bloomberg Media Distribution. “Kroz nov lokalni poduhvat, Bloomberg Adria će sve većoj  poslovnoj zajednici u regionu obezbediti pouzdan sadržaj zasnovan na podacima i analizi.”

Vladimir Lučić, generalni direktor kompanije Telekom Srbija, prokomentarisao je:”Telekom Srbija je posvećen obezbeđivanju vrhunskog sadržaja, informacija i vesti za više od 11 miliona pretplatnika. Bloomberg je poznat u svetu po pouzdanim poslovnim informacijama i stručnim analizama, u koje lideri kompanija širom sveta imaju poverenja. Dok obeležavamo 25 godina postojanja, ponosni smo na saradnju sa kompanijama Bloomberg Media i Bloomberg Adria, i što ćemo našoj cenjenoj publici u Jugoistočnoj Evropi obezbediti pouzdane poslovne informacije, uvide i vesti iz našeg regiona i čitavog sveta.”

“Bloomberg Adria je prvi i vodeći servis za poslovnu zajednicu. Takođe je više od poslovne izdavačke kuće, to je poslovna mreža i platforma za blagovremene i relevantne razgovore o regionalnom poslovanju i finansijama. Naši razgovori sa poslovnom zajednicom prethodnih meseci potvrdili su naše uverenje da je ovakva platforma nedostajala u Adria regionu. Za naš projekat dobili smo veliku podršku od regionalnih poslovnih lidera, donosioca odluka i šire poslovne zajednice. Ono što mi nudimo je jedinstveno i ima dodatnu vrednost za zajednice koje oblikuju ekonomiju u regionu”, rekao je Samo Ošina, glavni operativni direktor Bloomberg Adria.

Za više informacija o Bloomberg Adria, programu, regionalnim redakcijama i ostalim informacijama posetite https://bloombergadria.com Pratite Bloomberg Adria na društvenim medijima  Facebook i LinkedIn

Share.

Leave A Reply