Air Serbia imala rekordan broj posetilaca na 37. Međunarodnom sajmu turizma u beogradu

0

Er Srbija, nacionalna avio-kompanija Republike Srbije, imala je veoma uspešan nastup na ovogodišnjem 37. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, čiji je danas bio poslednji dan.

Na danu otvaranja Sajma, Er Srbija je bila posebno počastvovana posetom Predsednika Vlade Republike Srbije, gospodina Aleksandra Vučića, koji se zadržao na štandu neposredno posle završetka zvanične svečanosti otvaranja Sajma, sastao se sa menadžment timom Er Srbije i obratio se predstavnicima medija i posetiocima. Predsednik Vlade je govorio o tome kako se ponosi Er Srbijom i velikim napretkom koji je postigla u protekloj godini. Tokom protekla četiri dana, štand Er Srbije je imao rekordan broj posetilaca, koji su imali prilike da razgovaraju sa predstavnicima nacionalne avio-kompanije i da se informišu o novostima, proizvodima i uslugama koje nudi i o njenoj rastućoj mreži destinacija. Posetioci su takođe mogli da sačuvaju radosnu uspomenu na ovogodišnji Sajam “iz unutrašnjosti aviona Er Srbije”, slikajući se iza specijalnog Instagram rama i praveći fotografije koje su mogle odmah da se dele sa članovima porodice i prijateljima. Posetiocima štanda Er Srbije koji rado putuju, podeljen je znatan broj sajamskih kupona koje su imali priliku da iskoriste uz specijalnu promotivnu ponudu. Sajamski kuponi se još uvek mogu iskoristiti prilikom kupovine karata u bilo kojoj poslovnici Er Srbije do 26. februara 2015. godine. Etihad gest (Etihad Guest), nagrađivani zajednički program lojalnosti Etihad ervejza, Er Srbije, Er Sejšela i Etihad ridženela, je takođe izazvao pažnju posetilaca, koje su posvećeni predstavnici na štandu Er Srbije u velikom broju prijavili za besplatno članstvo u ovom programu i dali im dodatne informacije o pogodnostima koje nudi jedan od najbrže rastućih i najinovativnijih programa lojalnosti u oblasti avio-saobraćaja.Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, je izjavio: “Učešće na Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu je uvek zauzimalo značajno mesto na godišnjem kalendaru naših marketinških aktivnosti. Ovogodišnji nastup ipak ima naročito simboličan značaj, jer smo posle dužeg vremena u prilici da sa ponosom istaknemo uspehe Er Srbije u našim razgovorima kako sa profesionalcima iz naše oblasti poslovanja, tako i sa pripadnicima najšire javnosti. Er Srbija je veoma brzo počela da daje značajan doprinos i postala bitan faktor razvoja turizma i ukupne privrede Srbije. Zadovoljni smo što naša dostignuća sada govore za sebe i što dobijamo priznanje i podršku od najrazličitijih javnosti.”
Share.

Leave A Reply