Agencija Grayling osvojila je nagradu u kategoriji Large Consultancy na dodeli European Excellence Awards nagrada za 2021. godinu. Uz ovu glavnu nagradu agencija Grayling osvojila je nagrade u još četiri kategorije za najbolje kampanje u različitim sektorima.
Ove nagrade predstavljaju vrhunac uspešne 2021. godine za Grayling širom Evrope. Uprkos izazovima prouzrokovanim pandemijom, Grayling je ostvario dvocifreni rast prihoda na celom kontinentu. Rast je utemeljen na strategiji koja je podstakla veću integraciju i saradnju među svim evropskim kancelarijama. U prošloj godini, agencija Grayling se fokusirala na sofisticirane usluge, kao što su strateško savetovanje i Public Affairs, nastavljajući sa predanošću pružanju usluga najvišeg kvaliteta svojim klijentima.
Nataša Trslić Štambak, regionalna direktorka kompanije Grayling za regiju Jugoistočne Evrope, izjavila je: „Oduševljeni smo osvajanjem nagrade u kategoriji Large Consultancy na European Excellence Awards. Uz dodatne četiri pobede za izvanredne kampanje za klijente, ovi neverovatni rezultati dokaz su predanosti i napornog rada naših kolega širom Evrope. Izuzetno sam ponosna što je i regija Jugoistočne Evrope deo ove uspešne priče“.
Spisak European Excellence Award nagrada za Grayling:
- Large Agency of the Year kategorija – Grayling je osvojio prestižnu nagradu u kategoriji Large Agency of the year u godini u kojoj je zabeležen rast u svim našim evropskim timovima, kako u prihodima tako i po broju zaposlenih i nizu novih klijenata.
- Food & Beverage – Grayling UK tim dobio je nagradu za saradnju sa brendom Good Catch with OurWay u kampanji koju je Ad Week časopis opisao kao “promotivno zlato”.
- NGOs & Associations – Grayling tim u Rusiji je završio izvrsnu godinu nagradom za kampanju No more Chemistry with Chemo za Social Partnership Development fond. Kampanja se bavila pitanjem socijalne izolacije žena obolelih od raka u Rusiji.
- Beneluks i Francuska – Grayling tim u Francuskoj dobio je priznanje za rad sa klijentom Badoo u regionalnoj kategoriji Benelux & France. Kampanja pod nazivom Yes to Real Encounters, Yes to Beautiful Encounters bavila se problematikom mikro-agresija u procesu romantičnog upoznavanja i uključivala je produkciju kratkog filma kako bi se podigla svest i edukovala javnost o toj problematici.
- Nemačka, Švajcarska i Austrija – Grayling tim u Austriji dobitnik je u regionalnoj kategoriji Nemačka, Austrija i Švajcarska za svoju kampanju Raising Worldwide Awareness about Old Age Poverty. Ova kampanja sprovedena je sa Vollpension Generationencaféom i imala je za cilj da podigne svest o starosnom siromaštvu i izolaciji prouzrokovanoj koronom za starije građane širom sveta.