Zanimljiva predavanja o važnim regionalnim projektima i istraživanje o korišćenju tehnologija u ovoj godini, podstakla su veliki interes publike na Combis Partner Dayu Srbija.
Regionalni sistem integrator Combis organizovao je Combis Partner Day Srbija, na kojem su predstavljena iskustva Combisa kroz četiri studije slučaja rešenja i usluga kao i rezultati istraživanja među IT zajednicom o korišćenju naprednih IT rešenja.
“Sadržaj Combis Partner Daya izuzetno je bogat zbog čega smo jako zadovoljni. IT publika Srbije po prvi put će moći čuti detaljne informacije o velikim i zaista zanimljivim projektima za tržište regije”, izjavila je Bosiljka Sekulić, menadžerica Combisa zadužena za razvoj poslovanja u Srbiji.
Prezentovano je rešenje implementirano u Naftnoj industriji Srbije koje će krajnjim korisnicima omogućiti pristup virtualizovanim grafičkim radnim stanicama sposobnim obrađivati gigabajte sirovih podataka u zahtevnim 3D grafičkim aplikacijama i to u dugotrajnim procesima.
Stručnjaci Combisa i Hrvatske pošte održali su intrigantno predavanje koje je pokazalo kako izgleda evolucijski skok iz okoline personalnih računara u Cloud okolinu koji je Hrvatskoj pošti doneo 3E (elasticity, efficiency, economicaly). Self-care portali, potpuna autonomija zaposlenih u radu, bez potrebe za intervencijama help deska, samo su neki aspekti predstavljenog rešenja.
Na primeru studija slučaja Hrvatske agencije za lekove i medicinske proizvode (HALMED) i Carinske uprave Republike Hrvatske, učesnicima Combis Partner Daya prezentovane su uspešne DRS implementacije korišćenjem vodećih rešenja za enterprise virtualizaciju i replikaciju podataka između više data centara.
Prezentovana je i studija slučaja Zagrebačke banke s implementiranim Citrix XenMobile i NetScaler proizvodima. Uz studije slučaja, predstavljen je i novi proizvod iz portfolija virtualizacije sistema podataka VMwara – vSAN.
Pred događanje Combis je sproveo istraživanje kako bi saznao kako IT zajednica u Srbiji gleda na uvođenje srodnih rešenja. “U pogledu Mobile Device Managementa 56 posto ispitanika istraživanja izrazilo je mogućnost da krene u ovom pravcu u 2016. godini. Nadalje, na pitanje predstavlja li održavanje i nadogradnja klijentskih aplikacija izazov u vašoj organizaciji, 53 posto ispitanika odgovara potvrdno, što je svakako pokazatelj da predstavljena rešenja imaju svoju publiku”, rekla je Sekulić komentirišući rezultate istraživanja.
“Kada smo učesnike upitali o mogućnosti uvođenja Disaster Recovery lokacije, 25 posto ispitanika odgovorilo je potvrdno. Budući da implementacija DRS rešenja (Disaster Recovery Solution) predstavlja veliki izazov kako za korisnika, tako i za IT integratora koji rešenje treba dizajnirati i implementirati, drago nam je da smo svoje iskustvo uspeli podeliti sa zainteresovanim korisnicima”, zaključila je Sekulić.