Danas je objavljen 100. broj časopisa GM Business & Lifestyle. “Svesni smo promena u poslovanju koje donosi razvoj tehnologija kao i promena u navikama i ponašanju naših čitalaca, koji u najvećem procentu potiču iz poslovnog sektora, zbog čega smo i prilagodili formu našeg časopisa koji posle šest godina štampanja u poslednje četiri izlazi u digitalnom obliku”, izjavila je Vesna Kovačević, glavna i odgovorna urednica povodom ovog značajnog jubileja.
Časopis GM Business & Lifestyle je rođen iz pretpostavke da je san svakog menadžera da postane General Manager i dubokog uverenja ekipe koja je časopis pravila da je taj san ostvariv, a mogućnost postizanja poslovnog uspeha realna, bez obzira na okolnosti koje su čest izgovor za odustajanje. “Želja nam je da vam prenesemo svoj optimizam – da je biti uspešan moguće i uprkos surovim pravilima tržišne igre, a ne samo zahvaljujući njima” kaže Vesna Kovačević.
Ovaj savremeni časopis izlazi jedom mesečno. Njegov prvi broj se na tržištu pojavio u januaru 2006. godine, kao drugi časopis (pored Internet ogledala) izdavačke kuće “INTO” d.o.o. i predstavlja prvi časopis u Srbiji koji se bavi usavršavanjem menadžerskih znanja i veština kao i razvojem menadženta na domaćem tržištu.
Kao takav namenjen je širokom krugu menadžera koji predstavljaju sve brojniju kategoriju zaposlenih u kompanijama. Cilj je da se širokim spektrom ponuđenih tema i sadržajem zadovolje potrebe poslovnih ljudi.
GM objavljuje i tekstove koji su usmereni na akadamska istraživanja prenoseći takođe iskustva najvećih praktičara poslovnog univerzuma, kao i iskustva uspešnih menadžera naših i stranih kompanija. Želja redakcije GM-a je da pored savremenih menadžment paradigmi ponudi i tekstove koji se više odnose na stil života, savremene trendove, kulturu, dešavanja i mnoge druge.
-
10