Američka privredna komora – AmCham Slovenije, objavila je u utorak u 17h na godišnjoj skupštini, pobednika izbora za najbolju poslovnu praksu „Best of the Best“ za 2015. godinu. Glasački najubedljiviji, bio je projekat „Money Talks 2014, radionica naprednih veština“ u kategoriji „Inovacija“, dok je projekat „Halcom-ova godina vrednosti“, u kategoriji „Motivacija“, bio drugi. Treće mesto je zauzeo Ekonomski fakultet sa projektom „Razvoj liderstva za indijske žene menadžere na Ekonomskom fakultetu“.
Ljubljana – „Best of the best“ program je oformljen prošle godine od strane Američke privredne komore Slovenije na proslavi petnaestogodišnjice rada u Sloveniji, a na inicijativu članova, nastavili su sa programom i u 2015.godini. U okviru „Best of the Best“ programa, predstavljene su i nagrađene najbolje poslovne prakse.
Devet najboljih projekata iz tri tematske kategorije, „Inovacija“, „Motivacija“, „Otvorenost“, predstavljeni su na „Best of the Best“ događajima. Uz pomoć odabrane komisije i učesnika događaja, izabrani su finalisti za svaku kategoriju i na događaju u utorak je izabran pobednik. Halcom je ušao u finale u dve od tri kategorije, „Inovacija“ i „Motivacija“. Sa pobedničkim projektom „Money Talks 2014“, dobio je najveći broj lajkova na AmCham društvenoj mreži i kao takav je izabran za najubedljiviji primer dobre poslovne prakse u ovogodišnjem takmičenju. Drugi projekat „Halcom-ova godina vrednosti“, zauzeo je drugo mesto.
Sa pobedničkim projektom „Money Talks 2014. – radionica naprednih veština“, Halcom-ovi zaposleni su imali jedinstvenu priliku da razmene svoje znanje i iskustva sa mladim ambicioznim studentima, a sa druge strane i da čuju i osete novu energiju i ideje. Projekat „Halcom-ova godina vrednosti“, koji je zauzeo drugo mesto, nastao je prošle godine. Ovim projektom, kompanija je želela da istakne da ljudi čine kompaniju. I da su ljudi vrednost. U Halcom-u se veruje da svaki zaposleni ima moć da utiče na organizacionu klimu, a kompanija je uverena da na taj način može da poveća angažovanje zaposlenih.
Primož Zupan, Idejni menadžer, direktor Halcom studija i stvaralac „Money Talks“ projekta, izrazio je svoje mišljenje povodom ovakvih projekata:
„Sa projektom „Money Talks“ (i njegovim naslednikom „Bytes of Banking“) pokazali smo mladim studentima da mogu prevazići sami sebe i uraditi neverovatan posao u jednoj nedelji. Takođe bih želeo da istaknem i entuzijazam studenata EESTEC LC Ljubljana koji su bili aktivni tokom trajanja projekta i pomogli oko pripreme materijala, organizacije i realizacije samog događaja. Osvojivši nagradu na„Best of the Best“ takmičenju, profesionalna, poslovna i šira publika dali su jasan signal da inovacija okuplja ljude u ostvarivanju sopstvenih ideja!“