Kompanija Toshiba Europe objavljuje novi promotivni period „No Matter What“ garancije („Šta god da se desi“) uz Toshiba laptop računare kupljene u Srbiji. Ova poznata i jedinstvena ponuda na tržištu Srbije, koja štiti korisnike od nepredviđenih troškova usled slučajne štete, gubitka podataka sa oštećenog diska, pa čak i krađe uređaja – ponovo je dostupna kupcima Toshiba laptopa u periodu od 1. septembra do 31. oktobra 2015. godine.
Reč je o dodatnoj garanciji koja pokriva događaje koje standardna garancija ne pokriva, a korisnicima se nudi besplatno ukoliko registruju svoj uređaj na Toshiba veb-sajtu u roku od 14 dana od datuma kupovine. Registracija je takođe besplatna i jednostavna, i dodatna garancija tada važi godinu dana od datuma kupovine.
Zaštita uređaja je jedna od najvažnijih stavki kod kupovine novog laptopa. S obzirom da se najveći broj tehničkih problema ispolji već u prvoj godini korišćenja računara, Toshiba je svojim kupcima ponudila dodatnu sigurnost u vidu promotivnog perioda dodatne garancije „No Matter What“. Zahvaljujući specijalnoj ponudi, kupci mogu besplatno da se zaštite od nepredviđenih potencijalnih troškova, i za oštećen laptop sa aktiviranom dodatnom garancijom „No Matter What“ garantuje im se besplatna popravka ili potpuno novi uređaj.
Svi kupci koji se odluče da registruju besplatnu dodatnu garanciju „No Matter What“, to mogu da urade jednostavno, na Toshibinom veb-sajtu. Za više informacija o registraciji dovoljno je da posete www.nomatterwhatguarantee.com i unesu zahtevane podatke. Korisnici dobijaju potvrdu o izvršenoj registraciji koja pruža dodatnu zaštitu njihovih uređaja u periodu od godinu dana.