Otvorena Vipova digitalizovana prodavnica u Knez Mihailovoj ulici

0

Uz veliku investiciju u razvoj nove 4G mreže i modernizaciju 3G i 2G mrežne opreme, redizajniranje prodajnih mesta širom Srbije nastavak  je Vipovih ulaganja u najbolje korisničko iskustvo u Srbiji.

Beograd, 16. mart 2015. godine – Danas je svečano otvoren redizajniran Vipov prodajni centar u Knez Mihailovoj ulici broj 9 koji konceptualno objedinjuje digitalnu komunikaciju, ekološke materijale i srpske etno motive. Vipov novi prodajni koncept primenjen je prvi put u decembru prošle godine i do sada je realizovan u četiri grada u Srbiji, i to u Zaječaru, Šapcu, Pirotu i Beogradu.

Uz aktuelne promocije, Vip je najavio specijalna iznenađenja za posetioce koji narednih dana svrate u Knez Mihailovu 9. Svi korisnici koji potpišu novi ili obnove stari ugovor dobiće na poklon paket od 1 GB besplatnog interneta tokom mesec dana. Vip je obezbedio i 400 ulaznica za 12. Beogradski festival igre čiji je generalni sponzor, za svojih prvih 200 korisnika koji posete ovu radnju 18. marta od 16 časova.

„Industrija mobilnih telekomunikacija se veoma brzo menja i to stvara potrebu za drugačijim pristupom dizajnu naših prodajnih centara. Više od godinu dana radili smo na novom konceptu i verujemo da smo uspeli da stvorimo prodajni prostor koji po svojoj organizaciji i konceptu usluživanja pomera granice dosadašnjeg iskustva korisnika“, istakao je Dejan Turk, direktor/CEO Vip mobile, nakon presecanja vrpce na ulazu u prodavnicu.

Najveća Vipova prodavnica izgleda kao prostrana prijatno uređena dnevna soba prijatelja koji prati najsavremenije tehnologije, veoma drži do zaštite životne sredine i ljubitelj je nacionalnog folklora. Ljubazni Vipovci na ulazu dočekuju i usmeravaju korisnike  u posebno organizovane zone u kojima su izloženi najatraktivniji uređaji iz aktuelne ponude, zatim dodatna oprema, a tu je i deo gde mogu da isprobaju izložene mobilne uređaje  i da se direktno upoznaju sa ponudom uz asistenciju savetnika prodaje koji su tu da pomognu u odabiru najboljeg rešenja za njihovu mobilnu komunikaciju. Posebno prijatan kutak predstavlja zona za relaksaciju gde korisnik može da predahne i da razmisli o kupovini, ali i da pronađe zanimljive multimedijalne sadržaje za  dete ili drugog pratioca.

Kao ekološki svesna kompanija, Vip u novim prodavnicama koristi prirodne materijale (drvo, tkaninu i staklo), a kupci do informacija dolaze preko tablet uređaja i LED ekrana koji imaju opciju direktnog slanja prikupljenjih informacija na korisnikov mejl čime je upotreba papira svedena na minimum. U prostoru se oseća izuzetna sinergija usluga, proizvoda i brenda koja pozitivno utiče na raspoloženje i iskustvo korisnika, ali i na angažovanje zaposlenih.

Share.

Comments are closed.