Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd, po deveti put organizuje projekat „Case Study Show 2015“, koji se održava 13. i 14. marta, na Fakultetu Organizacionih Nauka u Beogradu.
Case Study Show je projekat takmičarskog karaktera koji studentima svih fakulteta pruža priliku da steknu praktična iskustva rešavanjem realnih poslovnih problema kompanija učesnica.
Prvi dan počinje prezentacijom studije slučaja gde takmičari, podeljeni u timove od po četiri člana, prezentuju svoja rešenja prethodno zadatih studija slučaja od strane zlatnih partnera – Air Serbia, L’Oreal, Mercator, Nestle, Coca-Cola Hellenic i Devana na srpskom ili engleskom jeziku. Svoje rešenje prezentuju u prisustvu predstavnika kompanija, medija i ostalih studenata. Najbolje i najinovativnije timove očekuju vredne nagrade – prakse, potencijalno zaposlenje, poseta kompaniji i mnoge druge.
Uporedo sa Studijom slučaja, prijavljeni studenti mogu učestvovati na Creative Room, tako da ostvaruju priliku da na kreativan i drugačiji način odgovore na kraći zadati problem iz prakse srebrnih kompanija Erste banka i Telekom, kao i svih zlatnih partnera.
Drugog dana, pored navedenih aktivnosti, studentu se mogu oprobati u Speed Dating-u, gde za 5 minuta treba da se predstave svim zlatnim, srebrnim i bronzanim partnerima – EY i Delhaize i ostanu zapamćeni po svojoj ideji na unapred definisanu temu.
Oba dana u holu fakulteta održava se Company Fair koji pruža mogućnost svim studentima da razgovaraju sa predstavnicima svih kompanija i ostave svoj CV radi mogućnosti dobijanja prakse.
Prijave su otvorene za studente svih fakulteta do 22.02. Sve dodatne informacije možete naći na zvaničnom sajtu organizacije estiem.org.rs.