Sa fokusom na strategiju Future Vision 2030, restrukturiranje kompanije za cilj ima unapređenje sinergije i rast ključnih poslovnih oblasti
LG Electronics (LG) je objavio niz organizacionih promena i imenovanja na izvršnim funkcijama u kompaniji. Ovo restrukturiranje ima za cilj sprovođenje srednjoročne i dugoročne strategije Future Vision 2030, kroz jačanje međusobne sinergije poslovnih jedinica, kao i dalje inoviranje poslovnog portfolija.
Restrukturiranje se fokusira na reorganizaciju LG poslovnih jedinica[1] radi maksimalnog iskorišćenja potencijala postojećeg poslovanja, razvijanja portfolija usluga iz oblasti virtuelnih platformi, jačanja B2B inicijativa i osiguravanja rasta u perspektivnim sektorima. Promene su osmišljene kako bi se povećala efikasnost usredsređivanjem na ključne kapacitete, čime se podstiče sinergija i jača konkurentnost.
Ključne promene u poslovnoj strukturi
Osnovana je nova kompanija za podsticanje rasta poslovanja iz oblasti grejanja, ventilacije i klimatizacije (HVAC), što je ključna komponenta LG strategije za povećanja B2B poslovanja. Kompanija Overseas Sales & Marketing će sada delovati kao kontrolni centar za B2B operacije u inostranstvu. Takođe, sva poslovanja povezana sa ekranima, uključujući televizore, monitore i displeje za signalizaciju, biće integrisana radi unapređenja portfolija usluga iz oblasti virtuelnih platformi. Novi rastući sektori biće strateški premešteni u kompanije s većom poslovnom relevantnošću, kako bi se obezbedila stabilnija podrška i sinergija između različitih oblasti.
Sve četiri poslovne jedinice sada će u nazivu nositi reč „solution”, što odražava transformaciju LG-ja u kompaniju koja kreira rešenja za pametni život (Smart Life Solution), kroz povezivanje i unapređenje korisničkih iskustava u raznim okruženjima – bilo da je reč o domovima, poslovnim prostorima ili virtuelnim platformama. LG Electronics je restrukturirao četiri poslovne jedinicu u sledeće kompanije: Home Appliance Solution (HS), Media Entertainment Solution (MS), Vehicle Solution (VS) i Eco Solution (ES).
Kompanija Home Appliance Solution (HS), nekada kompanija Home Appliance, će raditi na implementaciji vizije „Zero Labor Home, Makes Quality Time”, koja za cilj ima da oslobodi ljude od kućnih poslova kako bi kvalitetnije provodili slobodno vreme. U cilju realizacije ove vizije, Platform Business centar, zadužen za razvoj LG ThinQ aplikacije, postaje deo kompanije Home Appliance Solution, što će omogućiti dalje razvijanje AI rešenja za pametne domove. U okviru ove poslovne jedinice biće integrisana i Robot Business divizija, čime će se omogućiti razvoj naprednih kućnih robotskih rešenja. Kompaniju će i dalje predvoditi Lyu Jae-cheol.
Media Entertainment Solution (MS), nekada kompanija Home Entertainment, će se fokusirati na preuzimanje liderske pozicije u oblasti medija i zabave. Stvaranjem ove poslovne jedinice integrisaće se divizije Information Display business i Information Technology business zajedno sa jedinicom za proizvodnju televizora, čime će se postići puna integracija hardverskih i softverskih rešenja u okviru jedne kompanije. LG webOS platforma, prvobitno namenjena isključivo za televizore, će se koristiti i kod monitora, digitalne signalizacije i multimedijalnih sistema u vozilima (infotainment sistemi), sa ciljem da postane jedinstvena integrisana platforma za multimedijalni sadržaj i usluge bez obzira da li govorimo o zatvorenim ili otvorenim okruženjima. Kompaniju će i dalje voditi Park Hyoung-sei.
Kompanija Vehicle Solution (VS), nekada kompanija Vehicle component Solutions, će u svom poslovanju imati naglasak na kreiranju inovativnih rešenja u celokupnom ekosistemu automobilske industrije. Na čelu ostaje Eun Seok-hyun.
Kompanija Eco Solution (ES) je novoosnovana poslovna jedinica. HVAC poslovanje, koje je ranije bilo deo kompanije Home Appliance & Air Solution, sada će funkcionisati kao nezavisna poslovna jedinica. Na čelu kompanije biće Lee Jae-sung, trenutni direktor Air Solution Business divizije, čime će se osigurati kontinuitet i strateški pravac u poslovanju sa HVAC sistemima.
Uzimajući u obzir projektno orijentisanu prirodu HVAC poslovanja, kao i specifične karakteristike tržišta i kupaca, zaključeno je da će njegovo izdvajanje u nezavisnu kompaniju maksimizovati buduću konkurentnost i potencijal za rast. Osnivanjem kompanije Eco Solution, LG teži da se pozicionira kao globalni lider u sveobuhvatnim rešenjima za klimatizaciju. Dodatno, nova kompanija će preuzeti i poslovanje sa punjačima za električna vozila, što će doprineti B2B rastu u sektoru čiste tehnologije.
Da bi se unapredila konkurentnost u B2B operacijama, LG osniva posebnu B2B Business Capability Enhancement diviziju unutar kompanije Overseas Sales & Marketing. Takođe, Chief Strategy Office (CSO) će nadgledati razvoj AI rešenja, kao i rad novog DX centra, koji će biti fokusiran na generativne AI tehnologije.
Izmene u upravljačkom timu stupaju na snagu 1. decembra, a unapređenja postaju efektivna od 1. januara.