Dokumentacija je neizostavni deo svakodnevnog poslovanja preduzeća, bilo da i dalje koristite papirna ili ste prešli na elektronske dokumenta. Da li se radi o pretrazi dokumenata, obradi ili arhiviranju, taj posao zahteva vreme – resurs koji je skup i ograničen u svakom poslovanju.
Poslovna rešenja kao što je PANTHEON DMS ne samo da smanjuju troškove koji nastaju u radu sa dokumentacijom, već omogućavaju bolju organizaciju, klasifikaciju, arhiviranje, ali i napredne stvari kao što je kontrola pristupa. Prednosti korišćenja PANTHEON DMS su višestruke, ali se pre svega ogledaju u nekoliko stvari:
- Sva dokumenta su na jednom mestu i kreiraju jedinstvenu elektronsku arhivu – eDokumentaciju, koja omogućava lakše upravljanje;
- Integracija sa PANTHEON funkcijama omogućava nam da kontrolišemo dokumenta, bile gde u PANTHEON sistemu;
- Obrada dokumenata je brža i efikasnija zbog integrisanih modula eProces i eRazmena;
- U slučaju korišćenja PANTHEON Hosting licenci, vaša dokumenta se čuvaju u cloudu Telekoma Srbija, gde pored pouzdanosti i stalne dostupnosti, možete računati i na potpunu bezbednost podataka – zaštitu od virusa, hakerskih napada, prirodnih nepogoda i sl.
Napominjemo da je prvih 100 MB prostora besplatno, što omogućava čuvanje oko 400 eFaktura mesečno…
Tekst u celosti možete pročitati u digitalnom izdanju časopisa.