Napredna tehnologija postavlja nove standarde na tržištu automatskog pranja automobila

0

Digitalizacija transformiše industriju pranja automobila, poboljšavajući brzinu usluge i iskustvo korisnika putem automatizacije. Osim toga, usvajanje tehnološkog napretka podstiče ekološke prakse u industriji pranja automobila, što koristi kako životnoj sredini, tako i poslovnom performansu.

Trend ka digitalizaciji i dalje snažno opstaje, budući da 38% poslovnih izvršnih direktora planira da investira u tehnologiju kako bi stekli konkurentske prednosti. Njihovi glavni ciljevi su poboljšanje operativne efikasnosti i ispunjenje očekivanja korisnika. U sektorima kao što je pranje automobila, mogućnosti za automatizaciju i digitalizaciju su posebno obećavajuće. Usvajanje naprednih tehnologija može značajno poboljšati brzinu usluge, povećati efikasnost resursa i unaprediti korisničku praktičnost, menjajući ukupno iskustvo usluge i postavljajući nove standarde.

Digitalni pomaci povećavaju brzinu pranja automobila. “Većina ljudi danas ima dnevni spisak obaveza koji se ne bi mogao porediti sa prosečnim klijentom autopraonice pre deset godina. Brzina i praktičnost u industriji postali su ključni kako bi se prilagodili ovom promenjenom načinu života. Sada, da bi ostali konkurentni, autopraonica ne sme trajati duže od vremena koje vam je potrebno da popijete jutarnju kafu u svom omiljenom kafiću”, kaže Kristijonas Minelga, šef razvoja poslovanja i franšize u PRO BRO, najbrže rastućoj međunarodnoj franšiznoj mreži brzih tunelskih autopraonica u Evropi.

Napredak u tehnologiji značajno je povećao brzinu sistema za pranje automobila. Tradicionalne tunelske autopraonice, uključujući one sa prolazom ili mini tunele, obično obrađuju 40-50 automobila na sat, dok automatizovani sistemi brzih tunela mogu rukovati sa čak 220 automobila na sat, pri čemu jedno pranje traje samo 96 sekundi. Ovaj povećani protok na transportnoj traci ne samo da ubrzava uslugu, već dovodi i do kraćih redova čekanja, smanjujući šansu da korisnici odu zbog dugih redova.

Tehnologija podstiče održive sisteme pranja automobila. Digitalizacija i usvajanje ekoloških praksi često idu ruku pod ruku, jer digitalna rešenja olakšavaju efikasniju upotrebu resursa. “Implementiranje rešenja koja procenjuju stepen prljavštine na automobilu pomaže u prilagođavanju količine hemikalija, vode i drugih resursa koji se koriste. Ovaj pristup smanjuje upotrebu resursa i troškove. U budućnosti, tehnologije mogu identifikovati model i marku automobila, omogućavajući personalizovane prilagodbe komponentama pranja i bolje upravljanje troškovima”, kaže Kristijonas Minelga.

Ovaj digitalni pristup ne samo da poboljšava efikasnost resursa i smanjuje troškove, već ima potencijal da privuče nove kupce. S obzirom na to da 78% odluka o kupovini utiču održive prakse, pružanje resursno efikasnijeg pristupa može privući nove korisnike.

Aplikacije poboljšavaju praktičnost za korisnike. Digitalizacija ne samo da ubrzava uslugu i unapređuje ekološku prijateljnost u pranju automobila, već značajno poboljšava i praktičnost za korisnike. Na primer, aplikacije za samoposluživanje nude jednostavne pretplatničke planove, menjajući način na koji ljudi kupuju i koriste proizvode.

“Primetili smo da korisnici uključuju posete autopraonicama u svoje svakodnevne vožnje – posebno pretplatnički korisnici”, kaže Kristijonas Minelga. “U budućnosti ćemo videti dalju personalizaciju usluga na osnovu navika korisnika, modela automobila i drugih kriterijuma, poboljšavajući efikasnost i prilagodljivost iskustva pranja automobila.”

Share.

Leave A Reply