Na najvećem evropskom tehnološkom događaju Viva Technology, u Parizu, L’Oréal predstavlja tehnološke inovacije koje čine lepotu personalizovanijom, inkluzivnijom i odgovornijom. Inovacije uključuju napredne dijagnostike za kožu i kosu, personalnog beauty asistenta, GenAI laboratoriju, revolucionarni infracrveni fen za kosu, uređaj za mikro-resurfacing i realističnu bioprintanu kožu za istraživanja i testiranje proizvoda.
“Kao dugogodišnji pioniri Beauty Techa, čvrsto verujemo da tehnologija može pomeriti granice onoga što je moguće u lepoti kako bi poboljšala živote ljudi širom sveta. Sa naprednim dijagnostikama, proširenim beauty uslugama, GenAI asistentima, povećanom kreativnošću u eri GenAI-a i savremenim elektronskim uređajima, oblikujemo budućnost lepote kako bi bila personalizovanija, inkluzivnija i odgovornija”, rekla je Barbara Lavernos, zamenica generalnog direktora zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju L’Oréal Grupe. “Ove nedelje na VivaTechu, pored brojnih inovacija, predstavljamo Tehnologiju kože (Skin Technology by L’Oréal): novu bioprintanu kožu koja imitira stvarnu ljudsku kožu i otvara uzbudljive mogućnosti za istraživače u kozmetičkom i zdravstvenom sektoru.”
Skin Technology – testiranje proizvoda na veštačkoj koži koja ima osobine stvarne ljudske kože
Standardi testiranja proizvoda postaju nikad viši uz Skin Technology by L’Oréal, kožu koja imitira raznovrsnost stanja stvarne ljudske kože, poput ekcema i akni, kao i sposobnost potamnjivanja tena i zarastanja povreda. L’Oréal trenutno sarađuje sa startapima i renomiranim institutima širom sveta na daljem razvoju tehnologije koja će omogućiti ovoj koži da imitira osetljivost stvarne ljudske kože. Skin Technology podstiče lepotu bez okrutnosti prema životinjama – posvećenost L’Oréala još od 1989. godine.
Uređaji koji menjaju pristup lepoti
Kiehl’s Derma-čitač procenjuje kožu korisnika koristeći kliničku tehnologiju snimanja, mereći preko 11 atributa kože kako na površini tako i ispod kože i preporučuje odgovarajuće rutine u svakodnevnoj nezi i životnim navikama.
Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER | 400 BOOSTER je uređaj koji je razvijen za pojačavanje prodora kozmetike u rožnati sloj kože. Uređaj pokreće patentirana nano čip tehnologija sa više od 400 ultra-preciznih nano-iglica koje poboljšavaju performanse proizvoda.
L’Oréal Professionnel AirLight Pro donosi revoluciju u sušenju kose. Napravljen za beauty profesionalce i krajnje potrošače, AirLight Pro kombinuje infracrvenu svetlost sa velikom brzinom vetra za efikasno sušenje vode na površini kose, pomažući da se postigne bolji kvalitet kose i glatka, sjajna kosa.
L’Oréal Professionnel My Hair [iD] čitač za kosu uz pomoć ultra-precizne optike analizira boju i zdravlje kose, procenat sedih vlasi, prečnik vlakna kose i gustinu kako bi potrošačima ponudio pravu personalizovanu boju svaki put.
Generativna veštačka inteligencija povećava kreativnost
L’Oréal predstavlja internu GenAI Beauty Content laboratoriju CREAITECH, koja će transformisati produkciju sadržaja u kompaniji. CREAITECH omogućava L’Oréalu da brzo kreira brend-kompatibilan i lokalizovan sadržaj za svojih 37 beauty brendova. GenAI prepoznaje jedinstvene vizuelne kodove brendova i lansira inovativne beauty kampanje brže, a sve u skladu sa principima odgovornog AI-a.
Novi kodovi lepote
L’Oréal grupa i Meta predstavljaju program za kreatore „Novih kodova lepote“ kako bi osnažili sledeću generaciju 3D, AR i AI kreatora i istražili nove kreativne granice u lepoti. Kako kažu, cilj im je da oslobode tehnološku kreativnost u rastućoj ekonomiji kreatora.
Digitalna održivost
Kao četvrti najveći oglašivač na svetu, L’Oréal je posvećen merenju emisije CO2 generisane digitalnim aktivnostima kompanije i smanjenju njihovog uticaja na životnu sredinu. Na VivaTechu, kompanija predstavlja alate koji joj omogućavaju da teži ka 360 digitalnoj održivosti: merenje njenog digitalnog ugljeničnog otiska, otiska kompanijskog veb sajta i produkcije njenih sadržaja.