Adria Summit treću godinu zaredom održaće se od 8. do 12. maja na dve lokacije, u
dve zemlje – Kempinski Hotel Adriatic u Umagu, Hrvatska i Kempinski Palace u
Portorožu, Slovenija.
Na prve dve konferencije učestvovalo je oko 800 posetilaca, 160 govornika iz 18 zemalja. Učesnici su imali priliku da čuju inspirativne govore i panel diskusije vođene od strane istaknutih ličnosti kao što su Marko Landi, čovek koji se povezuje sa prihvatanjem Stiva Džobsa nazad u Epl, Mario Henjak, predsednik uprave Gorenjske banke, Ljiljana Ahmetović, direktorka Shoppstera, Milan Gospić, direktor Microsofta, i
mnogi drugi.
Na prethodna dva samita učestovala je 251 kompanija, među kojima su Gorenjska banka, OTP banka, Procredit banka, Addiko banka, PBZ, Zagrebačka banka, Shoppster, Ananas, Microsoft, Delta Holding, Milšped, Rakuten Viber… Prošle godine konferenciju su otvorili direktori Hrvatska gospodarske komore i Privredne komore Srbije.
Ove godine, Američke privredne komore (AmCham) otvaraju nove perspektive za poslovnu saradnju preko Atlantika.
Adria Summit se pozicionirao kao ključno mesto razmene ideja i networkinga. Pored predavanja i panela, učesnici su uživali u raznim aktivnostima poput golf turnira, teniskog turnira, vožnje biciklom, Rivamare događaja, istarskih delikatesa, kao i gala večeri u predivnom Kempinski Palace u Portorožu, uz nastup čuvene srpske operske pevačice Marije Nešić.
Očekivanja za ovogodišnji događaj su veća, a raznoliki program obećava inspirativne diskusije i zanimljive panele:
“Izgradnja klastera kompanija usmerenih ka američkom tržištu”: Američka privredna komora organizuje (AmCham) diskusiju koja će istražiti strategije za razvoj saradnje između kompanija iz Adria regije i Evrope koje teže da uđu na dinamično američko tržište.
“Ubrzanje inovacija: Uloga veštačke inteligencije u digitalnoj transformaciji”: Ovaj panel će istražiti kako veštačka inteligencija može revolucionizovati poslovanje i industrije, i kako organizacije mogu efikasno integrisati veštačku inteligenciju u svoje strategije digitalne transformacije.
“Od hiper do stabilnosti: Šta se promenilo u finansiranju inovacija?”: Ova diskusija će rasvetliti nedavne tržišne turbulencije, od inflacije i visokih kamatnih stopa do kolapsa SVB, otpuštanja u IT sektoru i njihovog uticaja na apetite investitora.
“Oživljavanje fantazija u kupovini: Kako veštačka inteligencija transformiše maloprodaju”: Ovaj panel će istražiti kako veštačka inteligencija menja način na koji potrošači doživljavaju kupovinu, uključujući personalizovane online iskustva sa upotrebom AR i VR tehnologija.
“Brzo i bez problema: Upravljanje brzim i jednostavnim plaćanjima”: Ovaj panel će istražiti tajne glatkih, brzih plaćanja u e-trgovini, sa fokusom na optimizaciju korisničkog iskustva i integraciju vodećih sistema plaćanja radi maksimalne praktičnosti.
“Regionalni dijalog: Izazovi i mogućnosti za asocijacije e-trgovine”: Asocijacije e-trgovine sa Jadranske regije i šire će se okupiti kako bi razgovarale o raznim relevantnim temama i podelile svoja iskustva i izazove. Glavni fokus dana biće na tome kako više koristiti od bližih odnosa unutar regije i dobiti vredne uvide iz različitih zemalja.
“E-pravnički: Kako prodati proizvod bez gubitka dolara – pravni okvir online prodaje”: Ova sesija će obuhvatiti sve aspekte e-trgovinskih transakcija, od zakona o zaštiti potrošača do propisa o privatnosti podataka. Sa praktičnim savetima, naučićete kako zaštititi svoje interese, smanjiti pravne rizike i maksimizirati profitabilnost u online poslovanju, bez gubitka dolara.
“Budućnost ljudskih resursa: Kako veštačka inteligencija menja poslovne uloge”: Kako se HR suočava sa izazovima u brzo promenljivom okruženju e-trgovine i poslovanja? Ova tema istražuje uticaj veštačke inteligencije na prirodu posla, uključujući pojavu novih poslovnih uloga i potrebu za razvojem novih veština radnika.
“Veštački inteligentni lanac snabdevanja: Optimizacija upravljanja zalihama i logistikom”: Kako da optimizujete svoje procese isporuke i dostave uz pomoć veštačke inteligencije kako biste poboljšali zadovoljstvo kupaca i razvili svoje poslovanje u e-trgovini? Ova tema se fokusira na primenu veštačke inteligencije u upravljanju lancem snabdevanja, uključujući prognoze potražnje, optimizaciju zaliha i
planiranje ruta.
“Zelena je nova crna: Otkrivanje ekoloških strategija e-trgovine”: Panel koji otkriva najnovije održive prakse u ekološkoj e-trgovini, namenjene ekološki osvešćenim kupcima. Od zelenja lanca snabdevanja do ekološki prihvatljive ambalaže, proći će kroz načine kako uspeti u doba održive kupovine i izveštavanja o ESG-u.
“Digitalna ekonomija zabave: Otkrivanje moći nematerijalne trgovine”: Od virtuelnih dobara do ekskluzivnog sadržaja, kako e-trgovina menja način na koji potrošači komuniciraju sa svojim omiljenim igrama, filmovima i digitalnim iskustvima? Ovaj panel će pokazati istraživanja najnovijih trendova, inovativnih strategija i novih tehnologija koje pokreću rast i inovacije u ovom uzbudljivom digitalnom pejzažu.
Osim ovih panela, učesnici će imati priliku da učestvuju u brojnim drugim diskusijama, predavanjima i networking događajima. Adria Summit 2024 obećava da će biti ne samo platforma za razmenu znanja i umrežavanje, već i za oblikovanje budućnosti tehnologije i poslovanja. Vidimo se na Adria Summitu 2024!
Za više informacija i registraciju, posetite www.adriasummit.com.