Kompanija Avaya, svetski lider u rešenjima koja podržavaju i pojednostavljuju komunikacije i kolaboraciju, uz pomoć analitike podataka unapređuje procese u kontakt centrima, te korisničko iskustvo čini besprekornim i prijatnim.
Postavši najvažnija komponenta upravljanja korisničkim iskustvom, analitika podataka pomaže zaposlenima u kontakt centrima da predvide ponašanje i potrebe kupaca, omogućava personalizovani pristup na mikro nivou, predupređuje nastanak problema te maksimizira poslovne rezultate. Reagovanje na najbolji mogući način, odnosno proaktivno nuđenje narednog najboljeg koraka, najveće su prednosti kvalitetne prediktivne analitike koja se oslanja na apsolutnom ovladavanju dostupnim podacima.
Najnovija rešenja za kontakt centre koja je predstavila kompanija Avaya ključna su za ostvarivanje punog potencijala prediktivne analitike. Avaya pruža ključne informacije sistemima prediktivne analitike koje uključuju informacije o ponašanju kupaca kao što su dodirne tačke koje oni koriste, kako se kreću između dodirnih tačaka, koje usluge koriste i još mnogo toga. Pomocu prediktivne analitike Avaya orkestrira angažman kupaca na hiper personalizirani način što osigurava pružanje izvrsnih korisničkih iskustava kao i ostvarivanje poslovnih ciljeva kompanija.
Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) u kombinaciji sa prediktivnom analitikom na taj način omogućava kompanijama da upravljaju svojim korisničkim operacijama na potpuno novom nivou, što uključuje:
- Personalizovane i relevantne samouslužne opcije na dodirnim tačkama
- Proaktivni angažman u prodaji, zadržavanju postojećih i akviziciji novih korsinika
- Ciljano oglašavanje
- Dodeljivanje korisničkih upita pravoj osobi unutar organizacije
- Predlog sledećeg najboljeg koraka ili ponude putem željenog medija
- Proaktivno rešavanje problema, savete, ažuriranja, informacije i ponude
Konačno, prediktivna analitika i Avaya rešenja za kontakt centre omogućavaju zaposlenima da proaktivno usmeravaju korisnike ka željenim ishodima. Na ovaj način kompanije smanjuju napore korisnika i predupređuju loša iskustva, dok istovremeno ostvaruju profit uz povećanu prodaju i zadržavanje korisnika, kao i akviziciju većeg broja novih korisnika sa svakom interakcijom.