“Svako od nas može odabrati ekološki pristup” – Kazuyoshi Yamamoto, predsednik kompanije Epson Europe
Kompanija Epson je objavila svoj izveštaj o održivosti „Green Choice”. Nefinansijski izveštaj na 48 stranica sadrži sve pojedinosti o održivosti i mere društveno odgovornog poslovanja koje kompanija Epson preduzima u čitavom svom poslovanju širom EMEA regije. Tokom 2020. godine, kompanija Epson je značajno napredovala u usklađivanju svojih poslovnih aktivnosti s ciljevima održivog razvoja UN (United Nation’s Sustainable Development Goals, SDG), obaveza koje je preuzela nakon Pariskog sporazuma iz 2016. i Okvirne konvencije UN-a o klimatskim promenama (UNFCCC).
Značajna dostignuća navedena u izveštaju su:
- Kompanija Epson dobila je EcoVadis Platinum ocenu za održivost, što znači da kompanija zadovoljava najviše standarde za ljudska prava, uslove rada, okolinu, etiku i održivu nabavku. Ovo dostignuće svrstava kompaniju Epson u top 1 % kompanija u svojoj industriji.
- Emisije staklenih gasova po zaposlenom smanjile su se za 8,56 %.
- Emisije opsega 1 i 2 smanjile su se za 18 % (što je jednako 485 753 tona CO2).
- Kompanija Epson je reciklirala 23 700 tona materijala, uključujući baterije, papir, drvo, plastiku i električnu opremu.
- Kompanija Epson sada upotrebljava 100 % obnovljivu energiju u svim svojim zgradama.
- Kompanija Epson je uštedela potencijalnih 1,1 miliona tona potrošnog materijala na bazi plastike prodajom preko 50 miliona EcoTank štampača bez kertridža. [1]
- Kompanija Epson angažovala je više od 11 000 studenata u sklopu programa „New Horizons”, upoznala mlade ljude s održivom tehnologijom i nadahnula ih u postizanju ciljeva karijere.
- Kompanija Epson prijavila se kao tehnološki partner UN programa za implementaciju pametnih održivih gradova koji je usmeren na upotrebu tehnologije radi postizanja ciljeva održivog razvoja (SDG-ovi) u gradovima širom sveta.
Kazuyoshi Yamamoto, predsednik kompanije Epson Europe, „Epsonov izveštaj o ekološkom pristupu našim kupcima pruža sigurnost da preduzimamo sve dostupne mere za postizanje održivosti u celom našem evropskom poslovanju.
„Održivost je u našem DNK, ona prolazi kroz sve što radimo. Radi se o neprekidnom rešavanju i poboljšanju svakog aspekta našeg globalnog uticaja, od naše proizvodnje i distribucije do upotrebe resursa i ponašanja naših ljudi.
„Rad s našim klijentima je moja strast, razumevanje njihovih potreba i slušanje onoga što kažu vrlo je važno jer neprekidno radimo na poboljšanju onoga što nudimo. „Green Choice” izveštaj nudi garanciju da je kompanija Epson potpuno ozbiljna u pogledu održivosti i budućnosti naše planete.
„Svako od nas može odabrati ekološki pristup. Dok se suočavamo s izazovima u ovom „novom normalnom”, svi moramo još̌ više raditi kako bismo doneli ispravne odluke i stvorili održiviju budućnost za naše ljude i planetu.”
Kazuyoshi Yamamoto, predsednik kompanije Epson Europe, dodao je: „Naš izveštaj o ekološkom pristupu odnosi se na donošenje pravuh odluka za našu budućnost. Potražnja za ekološki prihvatljivijim proizvodima i uslugama nikada nije bila jača, a to je posebno naglašeno kod mlađih generacija koje s istinskom zabrinutošću i strahom gledaju napred. Njihova strast prema održivosti motiviše kompanije na promene i ovo je dobra stvar. Robne marke koje ne dele svoje vrednosti ili ne pokazuju isti osećaj za hitnost nemaju dugoročnu budućnost.
„Epson je u potpunosti predan ciljevima održivog razvoja. Integrisani su u naše srednje i dugoročne planove; vode nas kao kompas za naše poslovanje i usmeravaju na sve naše postupke za održivost. Naš izveštaj o ekološkom pristupu pokazuje tačno i transparentno kako nastavljamo ispunjavati našu predanost održivoj dugoročnoj budućnosti.
„Moramo još̌ puno toga obaviti. Kao kompanija i kao pojedinci, moramo pokazati da smo predani, odgovorni i transparentni. U Epsonu smo predani etičkom vođstvu i dobrom upravljanju kroz strategije bazirane na vrednosti i pozitivnim postupcima za održivo poslovanje u boljem svetu.”