Molim vas požurite sa implementacijom plaćanja, ne mogu da naplatim potraživanja zbog naredbe o zatvaranju šaltera, a moram radnicima da dam plate! Ovo je bio vapaj samo jednog od mnogobrojnih direktora javnih komunalnih preduzeća, koji su tekuću krizu izazvanu pandemijom virusa COVID-19 dočekali uglavnom nespremni.
Za vreme vanrednog stanja sve javne službe su radile uglavnom dobro, niko nije osetio nestašicu vode, smeće je uglavnom redovno odvoženo, grejna sezona je bila na izmaku pa ni hladnoća nije pravila velike probleme. Dakle, moglo bi se reći da su javne službe funkcionisale redovno i da nije bilo velikih problema.
Nije bilo problema, osim jedne stvari, a to je vapaj našeg direktora sa početka ovog teksta. Naime, usled zabrane okupljanja i ograničenog kretanja većina javnih komunalnih preduzeća našla se u problemu – kako distribuirati račune na bezbedan način i, ono još bitnije, kako ih naplatiti u uslovima kada su ljudi navikli da račune plaćaju na šalteru, a šalter je zatvoren…
Tekst u celosti možete pročitati u specijalnom izdanju časopisa.