Inovacije sa prestižnog sajma EuroCucina
Milano, 18. april 2016. godine – Grundig, premijum brend kućnih aparata, predstavio je novu liniju ugradnih aparata na najprestižnijem svetskom sajmu međunarodnog dizajna Eurocucina, održanom u Milanu od 12. do 17. aprila. Osnovan pre 70 godina, Grundig ima nemačko nasleđe koje je sinonim za vrhunske tehnologije koje nude izdržljive, najmodernije proizvode sa prefinjenim i bezvremenskim dizajnom, a EuroCucina, kao svetski priznata izložba dizajna, bila je savršena platforma na kojoj je Grundig imao priliku da te proizvode i pokaže.
Sa ciljem da uvede novu eru u domenu kuhinjskih aparata, Grundig je predstavio premijum kolekciju ugradnih aparata napravljenu od karbonskih vlakana, kao i aparate koji sadrže pametne uređaje i tehnologiju za virtuelno iskustvo korisnika (VUX). Uz pomoć VUX tehnologije, kuhinjska radna ploča se transformiše u kontrolnu ploču putem projektora u aspiratoru i omogućava vam da iz jednog centralnog dela upravljate svim kuhinjskim aparatima koji su povezani na Wi-Fi mrežu.
Pored toga, ovaj brend je predstavio i novine u svim kategorijama, uključujući ekološku mašinu za pranje sudova koja koristi samo 5,5 litara vode za jedno pranje, pametne mašine za pranje veša koje uz pomoć MultiSense tehnologije prepoznaju tkanine i fleke i pametno određuju koji je program najpogodniji, pružajući najkvalitetniju brigu za vašu odeću, kao i rerne sa Multi-Taste tehnologijom koja kroz dodatne rupe u unutrašnjosti rerne ravnomerno raspoređuje vruć vazduh i olakšava pripremu jela.
„Grundig ima kvalitetno nemačko nasleđe i snažno uporište u polju kućnih aparata, nudeći celokupnu liniju aparata i pružajući jedinstvene prednosti u današnjem povezanom svetu,“ rekao je Hakan Bulgurlu, generalni direktor Arčelika, čiji je Grundig deo. Uz kontinuirana ulaganja u tehnologiju i inovaciju, Grundig se veoma brzo razvija širom sveta fokusirajući se pre svega na održivost i efikasnost resursa. Premijum linija Grundig ugradnih aparata pridaje veliki značaj očuvanju okoline i najboljim odlikama brenda – visokom kvalitetu, lakoći upotrebe i ekskluzivnom dizajnu.
„Kao inovativna kompanija za proizvodnju kućnih aparata, naš čitav lanac vrednosti odlikuju efikasnost, inovacija i održivost. Godinama unazad proizvodimo najefikasnije aparate na svetu kada su u pitanju potrošnja vode i struje. Zahvaljujući našim neprestanim investicijama u Sektor istraživanja i razvoja, posvećeni smo razvoju tehnološki naprednih proizvoda ne samo da bismo zadovoljili potrebe kupaca, već i zbog naše posvećenosti zaštiti resursa u svetu kojih je sve manje,“ istakao je Hakan Bulgurlu i dodao: “Kao deo naše neprestane težnje da uvodimo pravu inovativnost na tržište kućnih aparata, Grundig neumorno istražuje upotrebu različitih dizajna i materijala. Zaista, na sajmu EuroCucina pokazali smo kako se karbonska vlakna mogu upotrebiti u proizvodnji kućnih aparata kroz predstavljanje našeg novog kombinovanog frižidera, čija su vrata napravljena od ovog materijala. Ovaj zadivljujući, izuzetno snažan i otporan materijal obezbeđuje da proizvod bude veoma dugotrajan i da istovremeno ima elegantan, moderan dizajn i teksturu kao oličenje Grundiga.“
Pored novog materijala za proizvodnju kućnih aparata, Grundig je predstavio i inovativnu HomeWhiz aplikaciju koja u sinhronizaciji sa povezanim kućnim aparatima čini da vaš dom funkcioniše sa lakoćom. Od automatskog programiranja pranja veša, do nadgledanja procesa priprema hrane u rerni putem tableta ili telefona, brend Grundig olakšava svakodnevne poslove uz nove tehnologije. Prateći potrebe svojih potrošača, Grundig je razvio i novu tehnologiju Umbrella za zaštitu odevnih predmeta od fleka i prosute tečnosti, pa će nakon jednog tretmana u Grundig mašini za pranje veša biti otporna na fleke, pa čak i na kišu.
Sajam je takođe bio prilika da se predstavi nova i uzbudljiva partnerska saradnja sa kuvarom svetskog renomea Masimom Boturom i njegovim projektom „Hrana za dušu“. Tokom trajanja sajma, svakoga dana po jedan od glavnih kuvara Michelin restorana koji dele filozofiju „Hrana za dušu“, održao je kulinarske nastupe na štandu Grundiga. Oni su spremali hranu po sopstvenim receptima koji prate vrednosti koncepta „Hrane za dušu“, kao što je smanjenje bacanja hrane.
Grundig brend je prisutan i u Srbiji i regionu preko Arčelikove kancelarije Beko Balkans, odakle se upravlja regionom Balkana, što uključuje tržišta Srbije, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.