Regionalni partnerski skup kompanije Hitachi, u organizaciji Ingram Microa, održan je 5. decembra 2019. u beogradskom hotelu “Mama Shelter”.
Ovaj zajednički godišnji događaj kompanija Ingram Micro i Hitachi Vantara bio je prilika da prisutni nadograde svoja znanja novim informacijama o rešenjima koja se nude kao najisplativiji putevi za digitalnu transformaciju i steknu širu sliku o sadašnjem poslovnom okruženju u kome, kako je konstatovano, “svaka kompanija mora da bude tehnološka kompanija”. Danas kada se pliva u podacima, ali se još traga za uvidima, Hitachi Vantara nudi svoja rešenja kao način da se izvuče najveća vrednost iz podataka, pa su njihove prednosti bile tema i na ovom dešavanju. Predstavnicima partnerskih kompanija prezentovano je kako se uz pomoć ovih rešenja rukuje podacima analiziranjem, postizanjem vidljivosti i boljim upravljanjem, a objašnjeno im je i kako se može ubrzati inovacija upotrebom
podataka za povezivanje i razmenu informacija širom distribuiranih preduzeća, kako da pomognu korisnicima da ubrzaju svoje IoT putovanje, te kako se kombinacijom interneta stvari, veštačke inteligencije i analitike može unaprediti iskustvo, sigurnost i efikasnost kada je reč o pametnim prostorima.
Posebna pažnja poklonjena je i Hitachi Virtual Storage Platformi 5000 serije, ranije poznatoj kao projekt Jupiter, sposobnoj za 21 milion operacija u sekundi sa kašnjenjem od svega 70 mikrosekundi, koja predstavlja osnovu za modernu infrastrukturu preduzeća.
Platforma 5000 dolazi sa kompletnim paketom servisa za skladištenje podataka, kao i novom AI platformom, Hitachi Ops Centrom, kako bi se pojednostavilo upravljanje i orkestracija skladištenja i on-premis i u cloudu.
Tema je bila i Hitachi Content Platforma, vizija i
primeri korišćenja, a prikazane su i nedavne inovacije koje su unete u Pentaho kao integracionu i analitičku platformu koja omogućava organizacijama pristup, primenu i analizu svih podataka iz bilo kog izvora, u bilo kom okruženju.
Prisutnima je ukazano na mogućnost da partneri izaberu svoj vid angažovanja na osnovu kompetencija i biznis modela, pomenuti su zahtevi sertifikacije, objašnjeni oblici treninga koji se praktikuju i istaknuti benefiti od uključivanja u Hitačijev partnerski program, od kojih su osnovni ubrzavanje tržišne penetracije i rast prodaje.
Nudeći sveobuhvatna rešenja za nove poslovne i tehnološke paradigme, Hitachi Vantara je ovom prilikom prikazala sebe kao kompaniju sa bogatom ekspertizom u različitim industrijama, na čiju podršku partneri mogu da računaju na putu do zajedničkih korisnika i postizanja poslovnih ciljeva, što u ovom slučaju, tvrde, znači profit, inovaciju i uspeh za sve.