Nova rešenja za produktivnost pružaju distributerima ono što je njihovim kupcima potrebno; pomažu im da se probiju na nova tržišta.
Distribucioni partneri pronaći će dodatne prilike za rast prihoda i širenje na nova tržišta uvođenjem novog portfolija Xerox ConnectKey. Xerox je tradicionalne uređaje za štampu pretvorio u pametne, povezane pomoćnike na radnom mestu koji zadovoljavaju rastuće potrebe današnjih kompanija.
Personalizovan tok rada, pristup oblaku jednim dodirom i višeslojne sigurnosne funkcije čine nove serije proizvoda Xerox AltaLink i Xerox VersaLink privlačnijim kupcima, unosnijim za partnere i lakšim za prodaju. Partneri u distribuciji mogu koristiti Galeriju aplikacija kompanije Xerox, na primer, za razvoj i prodaju prilagođenih aplikacija, što će im pomoći u zadržavanju klijenata i ostvarivanju stalnih prihoda.
„Pružanje pravog spoja tehnologije, programske podrške i usluga za razvoj poslovanja našim partnerima u distribuciji, uključujući i distributere više robnih marki, jedan je od najvećih prioriteta kompanije Xerox“, rekao je Mike Feldman, predsednik kompanije Xerox za poslovanje u Severnoj Americi. „Sedamdeset pet posto prodaje malih i srednje velikih kompanija obavlja se posrednom distribucijom i ovo predstavljanje ističe našu predanost istraživanju i razvoju, proizvodnji i pružanju podrške distribuciji, što će dovesti do dugoročnog uspeha naših partnera.“
Nove serije AltaLink i VersaLink pružaju nove mogućnosti
12 uređaja ulazne kategorije (A4) i 17 uređaja za radne grupe (A3), u boji i jednobojnih, sa brzinom štampe do 90 stranica po minutu, opremljeni su platformom ConnectKey – moćnim spojem tehnologije i programske podrške za male i srednje velike kompanije i radne grupe u većim preduzećima. Zahvaljujući sličnominterfejsu i funkcijama u celoj seriji partneri dobijaju doslednije korisničko iskustvo, što dovodi do boljih prodajnih i servisnih rezultata.
Uvođenje proizvoda AltaLink i VersaLink – najveće u istoriji kompanije Xerox – partnerima u distribuciji omogućuje maksimizaciju prilika za ostvarivanje prihoda prodajom cele linije tehnologije za radna mesta, uključujući naprednije („light production“) višefunkcionalneštampače, usluge upravljanja štampom (MPS) i rešenja za automatizaciju toka rada.
Morris Business Solutions, kompanija za posredovanje, distribuciju i preprodaju dokumentacione tehnologijesakancelarijamau Severnoj i Južnoj Karolini prodaje poslovnu tehnologiju i usluge upravljanja štampomkompanije Xerox otkad je započela sa radom pre 13 godina. Kroz program za distribucionepartnere kompanije Xerox razvila je svojportfolio rešenja i tehnologiju kako bi se probila na nova tržišta i u budućnosti postala distributer kompanije Xerox sa najbržim rastom u državi.
„Nebo je granica sa novom serijom koja sadrži ConnectKey“, rekao je Chris Morris, vlasnik kompanije Morris Business Solutions. „Naši kupci zahtevaju povezanu tehnologiju na radnom mestu koja je pametna, sigurna, mobilna i podržava usluge u oblaku. Ti uređaji mi dajuupravo ono što treba da prodajem i što je mojim klijentima potrebno za izvrsno poslovanje.“
Dostupnost
29 uređaja Xerox AltaLink i Xerox VersaLinkbiće dostupno širom sveta u drugom tromesečju.