Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd, uspešno je organizovala jedanaesti Case Study Show, koji se održao od 3. do 11. marta, na Fakultetu organizacionih nauka i u Narodnoj banci Srbije.
Case Study Show je manifestacija edukativno-takmičarskog karaktera koja pruža idealnu priliku
svim mladim i ambicioznim studentima Beogradskog univerziteta da rešavanjem realnog poslovnog problema nekog od partnera projekta svoje teorijsko znanje primene u praksi.
Prvog dana projekta, 3. marta, održano je svečano otvaranje i Meet Up. Svečanom otvaranju projekta su prisustvovali Vuk Mirčetić ispred Gradske opštine Voždovac, Sanja Marinković, prodekan za međunarodnu saradnju Fakulteta organizacionih nauka, predstavnici kompanija i medija i uvaženi gosti.
Nakon svečanog otvaranja, usledio je Meet Up tokom kojeg su studenti imali priliku da se u neformalnoj atmosferi upoznaju sa predstavnicima kompanija i detaljnije se informišu o poslovanju partnera projekta.
Zatim, 4. i 5. marta su održana predavanja u okviru Case Academy-a na Fakultetu organizacionih nauka. Predavanja su imala za cilj da na što bolji način pripreme učesnike za takmičarski deo Case Academy-a, odnosno za Case Room. Prvog dana Case Academy-a su održana predavanja na temu: “Uvod u case study metodu” – Bojana Milošević, “Analiza i istraživanje” – Milica Rajković, “Rešavanje studije slučaja” – Ivana Mijatović. Drugog dana je održano predavanje na temu “Javni nastup i prezentovanje” od strane Borisa Teodosijevića, kao i radionica u kojoj su učesnici imali priliku da znanje stečeno tokom predavanja primene na konkretnom poslovnom problemu. Radionicu su održale Biljana Kecman i Marija Radovanović.
Nakon kraće pauze od par dana, 9. i 10. marta su prezentovana rešenja studija slučaja, u okviru Business Case-a, zadatih od strane kompanija učesnica. Takođe, u ova dva dana, studenti koji su pohađali predavanja u okviru Case Academy-a su imali priliku da stečeno znanje primene u okviru Case Room-a, rešavajući jednostavnije studije slučaja.
Poslednjeg dana projekta u Narodnoj banci Srbije je održan Speed Dating, tokom kojeg su studenti imali priliku da se u formi kratkog intervjua predstave kompanijama na najbolji mogući način, sa vremenskim ograničenjem od 7 minuta.
Nakon Speed Dating-a usledilo je svečano zatvaranje projekta na kom su proglašeni pobednički timovi koji su učestvovali na Business Case-u u okviru ovogodišnjeg Case Study Show-a.
Kompanija Delhaize Serbia je takmičarima zadala zadatak da definišu asortiman koji bi činio paket SuperDoručak, da izvrše njegovo pozicioniranje i komunikaciju sa potrošačima na mestu prodaje. Tim koji će postati deo kompanije Delhaize Serbia je tim Break First koji čine: Nevena Đokić, Milica Marković, Dina Igić i David Antonijević.
Predstavnici kompanije Henkel su želeli da čuju inovativne ideje takmičara u vezi lansiranja nove kategorije proizvoda na tržište. Pobednički tim je Gotta Catch Them All koji čine: Rajka Kovačević, Jelena Petrić, Milica Đukić i Jovan Bojović.
U okviru studije slučaja kompanije Mozzart Bet takmičari su imali priliku da pokažu svoje analitičke sposobnosti i usmere ih ka praćenju aktivnosti lojalnih članova, ali i da osmisle način na koji će privući nove korisnike. Tim koji je imao najbolje rešenje je Jackpot koji čine: Katarina Đorđević, Valentina Medoš, Marko Knežević i Aleksa Denčić.
Zadatak kompanije Vip mobileje bio osmisliti nešto što bi impresioniralo korisnike povodom desetogodišnjice kompanije. Tim koji je imao najbolju ideju je Bate i Mićekoji čine: Tijana Sekulović, Marija Zafirović, Milorad Bakić i Stefan Mijajlović.
Kompanija Roche je takmičarima zadala zadatak da pronađu način za podizanje svesti javnosti o prisutnosti i potrebi preventivnog lečenjanekih od najtežih ljudskih bolesti. Pobednički tim je Tumoratori koji čine: Dunja Kaluđerović, Milica Stanojević, Sara Milovanović i Igor Stošić.