Studentska organizacija ESTIEM LG Beograd organizuje jedanaesti put zaredom projekat „Case Study Show 2017“, koji će se održati u periodu od 3. do 11. marta na Fakultetu organizacionih nauka i u Narodnoj banci Srbije.
Case Study Show je manifestacija edukativno-takmičarskog karaktera koja pruža idealnu priliku svim mladim i ambicioznim studentima da zakorače u poslovni svet i da teorijsko znanje stečeno tokom studija primene u praksi. Studenti se takmiče u rešavanju studije slučaja, koja predstavlja realan poslovni problem kompanije učesnice, a najuspešnije takmičare očekuje program prakse, treninga ili organizacije specijalnog događaja u kompaniji za koju su rešavali studiju slučaja.
Studenti svih fakulteta Beogradskog univerziteta mogu 3. marta posetiti Fakultet organizacionih nauka, gde će se održati Meet Up, koji studentima pruža mogućnost da u neformalnoj atmosferi razgovaraju sa predstavnicima svih kompanija učesnica, ostvare značajne kontakte, kao i da se bolje informišu o njihovom poslovanju.
Sledeća dva dana, 4. i 5. marta, se održavaju predavanja u okviru Case Academy-a, takođe na Fakultetu organizacionih nauka. Predavanja su namenjena svim studentima koji nemaju dovoljno iskustva u rešavanju studije slučaja, a želeli bi da kroz izlaganja stručnjaka iz ove oblasti nauče nešto više.
Nakon kraće pauze, 9. i 10. marta, se prezentuju rešenja studije slučaja u okviru Business Case-a, kao najvećeg dela Case Study Show-a. Studije slučaja zadaju zlatni partneri projekta, a to su: Delhaize Serbia, Roche, Mozzart Bet, Henkel i Vip mobile. Prezentacije su otvorene za javnost.
Paralelno sa Business Case-om se održava Case Room kao takmičarski deo Case Academy-a. Studenti će imati priliku da stečeno znanje sa predavanja primene na realnom poslovnom problemu kompanija učesnica. Na Case Room-u pored zlatnih učestvuju i srebrni partneri: Bosch, eFront i Opel Srbija. Business Case i Case Room se održavaju na Fakultetu organizacionih nauka.
Poslednji dan projekta, 11. mart, održaće se u Narodnoj banci Srbije i biće namenjen za Speed Dating, koji pruža priliku svim zainteresovanim studentima da se kroz formu kratkih intervjua, predstave vodećim kompanijama na domaćem tržištu. Pored zlatnih i srebrnih partnera, učesnici će biti u prilici da se predstave i bronzanim partnerima – Quantox Technology, Centili i TeleSign.
Projekat okuplja oko sebe mlade ljude različitih veština i interesovanja, koji su spremni da zajedničkim snagama u timskom radu dođu do najboljeg rešenja.