Novi načini rada i dalje su glavna tema za mnoge kompanije, ali je pristup sada napredovao sa reaktivnog na strategijski. Rešenja koja su im dobro služila u prošlosti možda više nisu adekvatna i, kao rezultat toga, mnogi shvataju da moraju da nastave sa preispitivanjem svojih zahteva da bi održali korak sa zahtevima hibridnog sveta koji stalno evoluiraju. IT odeljenja u svim industrijama fokusiraju se na svoje bezbednosne obode, a implementacija bezbednosti krajnjih tačaka na svakom laptopu, mobilnom telefonu ili tabletu koji je povezan na poslovnu mrežu postala je uobičajena. Firme žele da obezbede svaki pedalj svoje infrastrukture, ali mnogi ostavljaju jednu oblast osetljivom na napade – štampu.
Izvan oboda
Pošto su osetljive informacije i kompanijski podaci u opasnosti, važno je razmotriti na koji način je najbolje zaštititi procese štampanja. Prošle godine je 68% firmi doživelo gubitak podataka zbog nebezbednih praksi štampanja, pri čemu je svaki upad koštao u proseku skoro 632 hiljade funti. (https://quocirca.com/quocirca-print-security-landscape-2022-press-release/). Kontrola i nadzor su kritični za ublažavanje rizika od upada, pa mnoge firme sada žele da rade sa pružaocima usluga i na uređajima koji imaju najviše bezbednosne protokole.
I pored ovih pozitivnih koraka, organizacije ne uzimaju uvek u obzir svaki element svoje strategije štampanja. Jedna oblast koja se često zanemaruje je marketinški i kreativni materijal. Firme koje žele materijale visokog kvaliteta često prenose svoje zahteve na specijalizovane štamparije. Ali to možda nije prikladno za sve materijale, kod kojih su kontrola, bezbednost i nadzor od najveće važnosti.
Tekst u celosti možete pročitati u digitalnom izdanju časopisa.