Očekuje se da će COVID-19 teže pogoditi EMEA tržište tableta u drugom kvartalu ove kalendarske godine

0

Prema IDC-u (International Data Corporation), u četvrtom kvartalu 2019. godine, celokupno tržište tableta u EMEA regionu opalo je 8,7% u odnosu na isti period prethodne godine, dostigavši 12,9 miliona jedinica. Digitalna transformacija održava potražnju za mobilnim rešenjima u preduzećima, što pokreće komercijalni prostor, dok slabe performanse potrošača i dalje ostaju glavni razlog kontrakcije na tržištu.

„Vendori A klase održavaju tržište prvenstveno zahvaljujući uvođenju novih uređaja sa first-party tastaturama, koje generiše interesovanje u poslovnom okruženju, omogućavajući korisnicima u komercijalnom prostoru i prosimerima da ostvare prednost povećane produktivnosti svojstvene ovim aparatima“, kaže Helena Ferreira, analitičar istraživanja u IDC Western Europe Personal Computing Devices. „To je vidljivo kod nekih vendora Androida koji sve više guraju premijum uređaje pošto ova ponuda postaje privlačnija.“

U zapadnoj Evropi, u četvrtom godišnjem kvartalu celokupno tržište tablet računara je poslovalo bolje nego u drugim regionima u EMEA, uprkos smanjenju od 8% u odnosu na isti period prethodne godine. Centralna i istočna Evropa, Bliski istok i Afrika (CEMA) su zabeležili pad 10% u odnosu na prethodnu godinu. Performanse su slične za celu 2019. godinu, sa opadanjem 7,2% YoY u zapadnoj Evropi i smanjenjem 14,1% YoY u CEMA…

Tekst u celosti možete pročitati u digitalnom izdanju časopisa.

Share.

Leave A Reply