Live Chat – novi, digitalni kanal komunikacije sa Telenorovim korisnicima

0

Svi Telenorovi korisnici sada imaju mogućnost da svoja pitanja, predloge ili jednostavno utiske o uslugama podele sa agentima korisničke službe, putem dodatnog kanala podrške – Telenor Live Chat servisa.

Live Chat se nalazi na najposećenijem delu Telenorovog sajta: veb prodavnici, u okviru sekcije sa mobilnim uređajima. Radno vreme ovog servisa prati radno vreme podrške na društvenim mrežama, uz mogućnost, da kad je Live Chat oflajn, korisnik može poslati mejl na koji agenti odgovaraju u najkraćem mogućem roku, po početku sledećeg radnog dana.

Pored toga što se radi o potpuno besplatnoj usluzi, ovaj servis omogućava još neposrediju i jednostavniju komunikaciju sa korisnicima. Agenti odgovaraju na upite u realnom vremenu, sa mogućnošću da zajedno sa korisnikom prođu korak po korak kroz svaku situaciju ili rešenje upita i ako je potrebno, podele korisne linkove u cilju dodatnih objašnjenja.

Live Chat je samo jedan deo Telenorovog korisničkog servisa – službe zadužene da punu podršku korisnicima u svakom trenutku, kroz sve raspoložive kanale komunikacije. Kontakt centar kompanije dostupan je 24/7 putem broja 063/9000. Dodatno, sva pitanja i sugestije korisnici mogu proslediti putem mejla servis@telenor.rs Istovremeno, Telenor je na raspolaganju svim svojim korisnicima i putem društvenih mreža – Telenorove zvanične Facebook strane i naloga na Twitter-u. Nova onlajn podrška korisnicima u realnom vremenu, putem servisa Live Chat je iskorak kompanije ka daljem uvezivanju i razvoju digitalnih kanala korisničke službe Telenora, podstaknut promenama u navikama korisnika, odnosno konstantno rastućom digitalizacijom društva.

Share.

Comments are closed.