Etihad Airways je odabrao kompaniju Okta za upravljanje uslugama identiteta na računarskom oblaku

0

Etihad ervejz i kompanija Okta su danas najavili strateško tehnološko partnerstvo čiji je cilj integracija Oktine platforme za upravljanje identitetom i pristupom sistemu u već postojeću sigurnosnu infrastrukturu avio-kompanije. Ovo partnerstvo će omogućiti avio-kompaniji da u okviru oblaka nadzire u svoju globalnu mrežu podataka korisnika, zaposlenih i partnera.

Sporazum u vrednosti od više miliona dolara je sastavni deo Etihadove tehnološke i inovativne strategije dodatnog jačanja svoje arhitekture i bezbednosti kroz saradnju sa strateškim partnerima. To će omogućiti avio-kompaniji da lako autorizuje, sjedini, upravlja i obezbedi pristup korisnika na svoju veliku listu mobilnih usluga i usluga na oblaku.

Direktor za informacione tehnologije Etihad ervejza, Robert Veb, je izjavio: „Izbor Oktine tehnologije naredne generacije pokazuje našu posvećenost tome da obezbedimo naše poslovne informacije i informacije o gostima. Takođe naglašava našu strategiju cloud-first, unapređuje iskustvo naših gostiju i omogućava našim zaposlenima da rade pametnije.“

„Oktina inovativna rešenja zasnovana na oblaku odgovaraju našim potrebama za proširenjem naše strategije upravljanja pristupom i identitetom i postavljanjem na oblak. Integrisanje ovih rešenja na naš centralni sistem će nam pružiti fleksibilnost da se prilagodimo našoj rastućoj globalnoj bazi korisnika, istovremeno ubrzavajući naše poslovanje kroz podsticanje saradnje, uštede i dalje obezbeđivanje našeg IT okruženja.“

Prilagođena potrebama Etihad ervejza, Oktina rešenja će bezbedno i jednostavno povezati korisnike sa njihovim aplikacijama bilo gde, bilo kada i sa bilo kog uređaja. Gosti i zaposleni će iskusiti jednostavan proces prijavljivanja na sistem korisnika kojim se upravlja direktno iz oblaka.

Zaposleni u Etihad ervejzu će takođe imati koristi od Oktine vodeće tehnologije jedinstvenog prijavljivanja (Single Sign On), omogućavajući im da se samo jednom prijave i jednostavno pristupe njihovim internacionalnim poslovnim aplikacijama bez potrebe da se zasebno uloguju na svaku novu aplikaciju unutar platforme.

Korišćenjem Oktinog naprednog rešenja za upravljanje identitetom na nivou kompanije, 3,2 miliona članova nagrađivanog programa lojalnosti – Etihad Guest, će biti u mogućnosti da se samo jednom uloguju na jedinstvenu platformu i iskoriste različite mogućnosti da bi rezervisali let, sakupili milje i imali uvid u obaveštenja i ekskluzivne ponude.

Tod Mekinon, generalni direktor Okte, je izjavio: „Vidimo da se sve veći broj organizacija kao što je Etihad ervejz okreće aplikacijama na oblaku kako bi obezbedili internu produktivnost, kao i da bi poboljšali iskustvo okrenuto spoljnim korisnicima kroz B2C sajtove, partnerske portale, ili čak potpuno nove aplikacije na oblaku. Okta jedina nudi jedinstvenu platformu za korisnike kako bi omogućila upravljanje i kontrolisanje identiteta preko bilo kog broja ovih scenarija. Mi smo veoma zadovoljni što je Etihad ervejz izabrao Oktu kako bi potpomogao razvoju poslovanja kroz pružanje iskustva vrhunskog kvaliteta svojim zaposlenima i korisnicima.“

 

Share.

Comments are closed.