„На клик до купца“ 25. септембра у златиборском крају

0

Прва јесења бесплатна едукација „На клик до купца“ заказана је за 25. септембар, а град домаћин је Ужице. Едукацију организује Фондација „Регистар националног интернет домена Србије“ у сарадњи са Регионалном развојном агенцијом Златибор, а одржаће се у сали Регионалне коморе Ужице, улица Димитрија Туцовића 52, зграда Града Ужице. Програм едукације почиње у 10 часова. Едукација је бесплатна, али су пријаве путем адресе е-поште office@rrazlatibor.rs због ограниченог броја места обавезне.

Током четири сата предавања окупљени привредници, представници микро, малих и средњих предузећа, имаће прилике да се упознају са значајем употребе интернета у пословању, важним корацима који се праве при успостављању адекватног интернет присуства али и начинима да искористе дигиталне алате за развој своје фирме.

Ивана Ћирковић, консултант са десетогодишњим искуством у области дигиталног маркетинга и PR-а, интернационални предавач и сертификовани тренер светске Digital Communication Network организације, сертификовани SEO copywriter, говориће о дигиталној трансформацији и њеној примени у пословању.

Предраг Милићевић, руководилац Сектора маркетинга и комуникација у РНИДС-у, говориће о томе како правилно успоставити пословно присуство на интернету. Његово предавање ће развејати илузију да постоји врста посла коју је

немогуће представити на глобалној мрежи и указаће на то који и какви домени су миљеници претраживача.

Дијана Милутиновић, сарадница за маркетинг и комуникације РНИДС-а, говориће о томе како је оглашавање на интернету променило правила игре и омогућило мањим фирмама да свом пословању прибаве видљивост на тржишту и како да предузећа изаберу одговарајуће канале комуникације са својим купцима.

Александар Радукин, Digital Performance менаџер и суоснивач креативне дигиталне агенције Homepage, специјалиста за перформанс оглашавање, пројектовање продајних левака, примену “mashine learning” система, сертификовани Google и Facebook партнер говориће о будућности продаје преко друштвених мрежа и о томе да ли је Facebook оглашавање бацање пара, као и о концепту продајног левка и како се заправо мери успех и тумаче метрике.

Share.

Leave A Reply